Digitale workshop: “Visuele samenvatting van het jaarverslag”

14 december 2022 door Secretariaat VASMO

Vrijdag 20 januari van 14:00 uur tot 18:00 uur via Microsoft Teams

Hoe hou je de luie lezers (wie is dat nu niet) betrokken bij de medezeggenschap? Een volledig jaarverslag wordt vaak niet gelezen. Een visuele beknopte samenvatting in de vorm van een afbeelding/infographic biedt de oplossing. In deze digitale workshop leer je hoe je een beknopte samenvatting van je jaarverslag op een opvallende en beeldende manier kunt vormgeven.

Communicatieadviseur Fabian – van e-Democracy/Wiekiesjij – zal 20 januari een workshop verzorgen waarin we in 1 middag zelf leren hoe we een beknopte samenvatting kunnen maken van een jaarverslag.  Van pakkende titels tot opvallende beelden, om zo de belangrijkste elementen uit het jaarverslag over te brengen op jouw achterban.

Tijdens deze digitale workshop leer je de basis van overtuigende communicatie, je leert werken met het gratis ontwerpprogramma Canva en je gaat zelf aan de slag met een voorbeeld-samenvatting. Aan het eind van de workshop heb je helemaal zelf een visuele en opvallende samenvatting/infographic gemaakt.

Wil jij leren hoe je jouw achterban de belangrijkste OR-zaken van afgelopen jaar laat lezen? Wil jij leren hoe je de luie lezer toch betrokken houdt? Schrijf je nu in voor deze workshop! Inschrijven kan tot 13 januari via secretariaat@vasmo.nl. Leden van VASMO kunnen gratis deelnemen aan deze workshop. Voor niet-leden vragen we een bijdrage van €80,00.

Tot 20 januari 14:00 uur via Teams!

Groetjes,

VASMO en Fabian (e-Democracy)

Afbeelding1Afbeelding2